loading...
ایرندگان سرفراز
ايرندگانى بازدید : 917 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (6)

 

عكس هاي جديد ايرندگان توسط:ابوبكر رحيمي دادکان

جمع آوري تصاوير:مصباح ايرندگاني

تهيه تنظيم :وبلاگ ايرندگان

 

 

 















مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عيسي در تاریخ 1393/01/12 و 1:37 دقیقه ارسال شده است

باسلام و سباس فراوان بسيار عكس هاي زيباي هستن خداقوت ميكم عيسي و يونس ايرندكاني از جزيره زيباي كيش
پاسخ : با سلام و عرض خداقوت که دورادور در فضای اجتماعی و مجازی با ما همراه هستید

این نظر توسط احسان رحیمی دانش آموز راهنایی نمونه خاش در تاریخ 1392/07/16 و 17:01 دقیقه ارسال شده است

*خوب*عالی*http://irandegan.rozblog.com/images/smilies/smile%20(27).gif

این نظر توسط عثمان در تاریخ 1392/06/25 و 22:04 دقیقه ارسال شده است

ممنون از شما که این سایت رادرست کردید بسیار عالی است دست درد مگهشکلک
پاسخ : خواهش،این وظیفه ماست،ممنون

این نظر توسط محسن در تاریخ 1391/10/13 و 19:30 دقیقه ارسال شده است

سلام ایرندگانی عزیز فکر خوبی هست من بااین کار شما خیلی خرسندشدم درضمن لینکی که گذاشته بودی لینک کردم...شکلک

این نظر توسط فرشید در تاریخ 1391/07/26 و 16:41 دقیقه ارسال شده است

این تصاویر مربوط به ایرندگان است مربوط به زادگاه من است وآنجا را دوست دارمشکلک
پاسخ : ممنون كه سر زدين

این نظر توسط فرشید در تاریخ 1391/07/26 و 16:37 دقیقه ارسال شده است

بسیار عالی است این تصاویر ایرندگان زادگاه من است وآنجارا بسیار دوست دارم شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ باهدف معرفی بخش ایرندگان جاذبه ها و قابلیت های ایرندگان ساخته و طراحی شده است و هیچ گونه هدف طایفه گرانه ای ندارد irandeganblog@gmail.com
اطلاعات کاربری